Katarina

ON WEDNESDAY WE WEAR YELLOW
Gult är definitivt inte fult.. Det är UNDERBART! Så mysigt att man entligen kan börja ha klänning! Härlig lilllördag blev det idag med ett mysigt och kul event med Scholl som jag inte visste jag skulle med på, men underbart att få hänga med min underbara Josefin! Jo, en sak till.. Jag har klippt mig! AAA .. klipper mig ju alltid själv för att jag aldrig blir nöjd.. men tyckte det blev bra denna gången. Lite kort kanske, men det växer ju ut :)
Hade svinhöga vita stövlar som inte var alltför bekväma, så det passade ju utmärskt med lite gele inlägg från Scholl :)
Ska finurla lite på hur jag ska styla min nya frippa på rätt sätt.. får exprimentera lite här de kommande dagarna!
Hoppas ni hade en underbar onsdag kunde fylla er dag med något mysigt!?
#1 - Jen

Saa fin!! Var ar klanningen ifrån? :D

Svar: den är från HM :)
Katarina

#2 - Nathalie

Var ifrån är det fina skärpet?
En lite fundering, du skulle inte kunna börja skriva i inläggen vart plaggen kommer ifrån? :)

Svar: Hej, jo absolut. jag har inte gjort det för att jag tänker att man bara ska inspireras och kombinera ihop avd man själv har hemma :) men kan försöka !
Katarina