Katarina

RUNNY NOSE THURSDAY!
Blivit svin förkyld, vet inte om det är pga pollen eller om jag blivit sjuk!? Så segt. Men ska hem till min kompis Love och äta pizza och dricka bubbel så får hoppas att det är min räddning :) haha ! Alltid något eller någon som kna förgylla ens dagar..
Tänkte det var jätte varmt idag när jag såg solen, men liiite kallt för att vara barfota i skorna :O Oooops! Puss på er och ha en fin kväll! . PUSS
#1 - Olivia

Alltså jag älskar din blogg! Blir så glad av dina bilder och du har så fin stil! Skulle du inte kunna börja skriva ut var du har hittat plaggen som du har på dig i dina bilder?

Svar: Jo absolut kan jag gör det :) Jag hade jeans från & other stories, t shirt från zara och jacka från H&M :) Väska från H&M också :)
Katarina

#2 - Anonym

Vart kommer dina skor ifrån! Helt underbara!!! 😍