Katarina

DID YOU WEAR LEO?
Hoppas ni alla hade en glad måndag igår? Jag brukar alltid försöka börja mina jobbveckor med något färgglatt, glittrigt eller mönstrat (idag blev det leo). Så mycket roliare att gå till sitt jobb och sprida glädje och positivitet än monday blues humör. Jag försöker alltid peppa upp mig, och det gör jag gärna med att lyssna på bra musik på bussen till jobbet! Att sitta där och digga och komma upp med ett leende på avdelningen ist för att känna att man skulle vilja ha en till helgdag ( även om det verkligen kan kännas så ibland). 
Jag har den perfekta måndagsaktiviteten, jag har min GOSPELKÖR! Den ger mig så mycket kraft och energi, att få träffa alla dessa underbara människor, som jag aldrig skulle stött på annars, varje måndag är verkligen en gåva! Så även om jag haft en tuff dag, eller om jag känner mig nere så hjälper det alltid att sjunga. Tror jag har med mig det från min barndom då vi alltid sjöng mycket. Mamma kunde ta oss i händerna när vi var trötta på vägen hem och börja sjunga .... ta fram det bästa humöret lalallaaa... haha så det har jag verkligen med mig i bakhuvudet.(sen har ju Sound of music alltid varit en del av vår familj, hihi.. )
Jag försöker att vara tacksam varje dag för att jag, min man, min familj, vänner är friska och att alla jag känner lever ett bra liv. Imorn ska jag nynna extra högt på jobbet och skratta en extra gång. För jag tror verkligen att skratt och sång förlänger livet! 
Ha en bra tisdag nu allihopa och gör något för någon annan, även om det bara är att le en extra gång. Spread the love :) Puss och kram och so long, farewell, auf wiedersehen, ADJÖ 
#1 - Josefin

Underbart inlägg!! Både texten och alla underbara bilder <3 Sååååå kul att du börjat blogga bästa!!!