Katarina

COLOR YOUR LIFE
 

 

Jag älskar färg, form och mode.. ja eller i stort sätt allt som kan hjälpa till att sätta lite guldkant på vardagen. Just nu jobbar jag som inköpsassistent på H&M och har gjort det i 3 år. Jag försöker njuta så mycket som möjligt av allt som livet har att erbjuda. För snart 6 månader sen så gifte jag mig med mannen i mitt liv och började jobba med skor.. Ja, jag har en riktig hang up på skor! Sen finns det självklart fler saker som jag också älskar och värdesätter, haha. Så som min man, goda hamburgare, min familj, att dansa som en tok, käka smågodis i mängder och såklart alla fina vänner men framförallt så älskar jag att skratta, gärna högt och mycket! Hoppas ni vill följa med och inspireras av fäger, roliga kombinationer och happy  och självklart kommer det finnas mer eller mindre sprakande dagar och då kommer jag försöka kicka igång färgspelet ännu mer :) 

 

 
Att ha färg och knasiga mönster på sig kan verkligen göra den mest gråa dagen att känns så mycket bätte!
 
 
Mina nya fantastiska rosa läderpjucks från H&M (finns online nu).
 
 
 
 
Kenzo for H&M fick piffa upp min vardag idag ..Hoppas ni har det bra där ute ?! P U S S