Katarina

SOL I SINNE
SOL I SINNE brun inne(...Rudolf.. haha), så sant :) Känns som om denna dagen varit perfekt! Fotade med Josefin på förmiddagen och skrattade massor med en massa härliga personer! Såå himla kul! Sen mötte jag upp min syrra for att gå på lite second hand jakt! Det var ju så varmt så att man kunde ha vår jacka och vara utan jacka, yes !!! 
Körde på läderjacka och läderbrallor idag, dressade ner med mina leo sneakers och sen en gullig tröja, så nice att matcha ihop gulligt och hårt så blir det en fiiiin symbios.hihi!
Hittade ett par magiska rosa byxor som jag ska inviga imorn tänkte jag, hittade på Judits second hand på Hornsgatan. Sen köpte jag världens finaste kudde( fanns 1000 att välja mellan)på Color of Africa på söder.. så härlig butik med massa färgglada tyger korgar osv.. allt är importerat från Afrika och hon som har det syr tydligen typ alla kuddforal själv och designar och har sig.. så hima fint :)
Hoppas ni kunnat fylla på med energi inför veckan och det är inte mörkt förrän 1 h till så jag ska ut på promenad och podd :) Sen ska jag och Magnus beställa hem mat från Foodora, PHILS BURGER, muuuuums !
PUSS och glad söndag.